Σε ευχαριστώ. | Φανή Κ.

Σε ευχαριστώ.
Σε ευχαριστώ γιατί χάρη σε εσένα έμαθα εμένα και τις πραγματικές μου ανάγκες.

Σε ευχαριστώ γιατί μου έμαθες να ξεχωρίζω ανθρώπους, και να διαλέγω πλέον ποίοι θα είναι πλάι μου.

Μου έμαθες να σέβομαι περισσότερο εμένα και να είμαι ακόμα πιο δυνατός άνθρωπος την ώρα που οι άλλοι πίστευαν ότι χάρη σε εσένα δεν μπορώ.

Μου έμαθες να χαίρομαι ακόμα και τα πιο απλά πράγματα, όπως έναν καφέ πέρα από τον χώρο του σπιτιού μου, διότι όταν σε είχα επάνω μου ούτε αυτό δεν μπορούσα να κάνω.

Έμαθα λοιπόν για την υγεία, την ψυχική υγεία, που όταν την έχεις δεν καταλαβαίνεις το ποσό τυχερός άνθρωπος μπορεί να είσαι, μέχρι που έρχεσαι εσύ να διδάξεις το αντίθετο.
Και εκεί που νόμιζες ότι είσαι παντοδύναμος και ηξέρες τα πάντα έρχεσαι εσύ και μας δείχνεις ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο, ότι όλα όσα νόμιζες και όλους όσους είχες δεδομένο ότι θα είχες πλάι σου σε μια τέτοια στιγμή τελικά δεν είναι.

Στην αρχή σε πειράζει αλλά τελικά συνειδητοποίεις ότι πάλι κάτι σου δίδαξε.


Και τέλος σε ευχαριστώ για το πιο σημαντικό, μου έμαθες να με αγαπάω περισσότερο.
Σε ευχαριστώ λοιπόν για όλα αυτά, αλλά να ξέρεις πως δεν θα σου ξανά επιτρέψω ποτέ να γυρίσεις.
Γιατί τώρα ξέρω, ότι ο μόνος λόγος που ήρθες είναι μόνο για να με διδάξεις!


*Για τις αγχώδεις διαταραχές. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο κόσμος | Κατωτοικίδου Φανή

ΧΟΝΔΡΟΦΟΒΙΑ; | Kατωτοικίδου Φανή